Jul 02 2013 Ikaw Diha Lamang Kanimo Posted on July 2 2013 by myzzyenli. Refrain Salamat oh Dios sa gugma Mong way kinutuban Ikaw lamang ang angayang pasalamatan Sa gugma Mong dako pa sa kalibutan Ihalad ko ang akong kinabuhi Kanimo ako.


Takus Ka Lyrics 4gig Band Youtube

Kanimo ako magaawit magadayeg.

Ikaw diha lamang kanimo. Create and get 5 IQ. D7 Sa akong mga kasaypanan Bm Kay ikaw lamang Em Ang akong dalangpanan C. May paglaum nga dala.

G Em Am Diha lamang Kanimo akong Dios D G D May kasiguruhan ang kinabuhi ko G Em Am Tungod lamang Kanimo akong Dios D May paglaum nga dala ang G. Diha lamang Kanimo akong Dios. Posted in Uncategorized Tagged Bisaya Praise and Worship Song Diha.

Ug magasimba tungod kay takus ka. Submit lyrics correction. Ikaw ang lig-on nga pasugkaranan ko Ug ang kalayo mulamoy.

Nagaduol diha Kanimo Bm. Ikaw lamang ang angayang. Daygon ka ginoo dios sa kagahuman sa imong kaayo angay kang pasalamatan duyog ang katawhan amo ka nga pasidunggan ug maghari kanamo ang himaya mo Verse 1.

Tungod lamang Kanimo akong Dios. G Em Am Diha lamang Kanimo akong Dios D G D May kasiguruhan ang kinabuhi ko G Em Am Tungod lamang Kanimo akong Dios D May paglaum nga dala ang G D matag-adlawng muabot Chorus. Dalangpanan by Ambassadors Intro Em C G DF 2x Verse Em C G DF Ang tanan ko nga problema Em C G DF Ang tanan ko nga kabalaka Am Bm Isalig ko kanimo akong Ginoo C D Tanang kabug-aton diha Kanimo Em C G DF Ikaw lamang ang gustong makauban Em C G DF Ikaw lamang.

G Em Am D. G Am Ikaw ang hangin nga giginhawa ko D. Busa ipahumantang nato ang atong kaugalingon sa us aka.

Lamang ang labing halangdon O Jesu Kristom uban sa espiritu santo diha sa himaya sa dios amahan Amen. ANG PITO KA KATAPUSANG PULONG SA ATONG GINOONG JESU-KRISTO PASIUNA Commentator. D7 Walay lain kundi ikaw lamang.

Apr 12 2021 Ikaw Diha Lamang KanimoLets SupportDiha_lamang_kanimoIkaw-----. Himoon ka Niyang hari. Ikaw ang kaluwasan ko Diha Nimo magapahulay ako Ikaw ang kaayuhan ko Gidawat Mo Ang kasakitan ko Diha Kanimo diha lamang Kanimo II Ikaw Ang kahayag Nga nagadan-ag sa kalibutan Ikaw Ang alpha og Ang Omega Ang sinugdan og katapusan Refrain then chorus.

Jul 02 2013 Ikaw Diha Lamang Kanimo Lyrics and Chords. May kasiguruhan ang kinabuhi ko. Nio ikaw ang among Hari ug ang Diyos nagasimba kami kanimo ikaw ang among malig-on nga manlalaban nagapalaban kami kanimo ikaw ang among patron nagadangop kami kanimo ikaw nga nagbuhat sa daghang mga katingalahan pinaagi sa imong larawan nga milagroso dinhi niinning kapupud-an hinumduman.

Jun 15 2020 There is no strumming pattern for this song yet. D7 Kauban sa akong paghigugma. Ikawng hugasan ug limpyuhan ug ibutang Niya ang Iyang Espiritu diha sulod kanimo.

Alleluia Alleluia Alleluia Alleluia Alleluia Alleluia Alleluia Alleluia Alleluia Daygon ka Ginoo Refrain. Gusto Niyang magtukod ug mga sumusunod nga sundalo pero. Sa gugma mong dako pa sa kalibutan.

Ihalad ko ang akong kinabuhi. IntroG Em Am D Verse 1. Kalipay ug paglaum ko diha lamang Pun-a ako Kanimo Sa kinabuhi ko Ikaw lang Repeat All Repeat Chorus Ikaw pagadaygon himayaon pagasimbahon Balaang Espiritu pun-a ako Ikaw ang Dios nga gamhanan Dios nga akong gisaligan NANGANDOY PUN-A KO Diha lamang Kanimo tanan kong gikinahanglan Nangandoy ang kasing-kasing ko Wala nay lain pang dalangpanan.

PAG-AMPO ALANG SA SEOR SANTO NIO. Ikaw Diha lamang Kanimo akong Dios May kasiguruhan ang kinabuhi ko Tungod lamang Kanimo Akong Dios May pag-laom nga Dala Sa matag adlaw muabot Churos Ikaw ang hangin nga gi-ginhawa ko Ikaw kahayag sa dalan nga gisubay ko Ikaw ang tubig nga nagtagbaw ning kauhaw Diha Kanimo wala nay pangitaon pa Ikaw ang lig-on nga pasukaranan ko. Iya ikawng himoon ingon nga rayna.

Jul 02 2013 IntroG Em Am D Verse 1. Oh Dios pasayloa ako Sa akong mga kasaypanan Kay Ikaw lamang ang akong dalangpanan Walay lain kundi Ikaw lang. Karong hapona atong handumon ang katapusang mga pulong sa atong Ginoong Jesu-Kristo.

Tungod lamang Kanimo akong Dios May paglaum nga dala matag-adlawng moabot Ikaw ang hangin nga giginhawa ko Ug ang kahayag sa dalan nga gisubay ko Ikaw ang tubig nga nagtagbaw ning kauhaw Diha Kanimo wala nay pangitaon pa. Em Bayawon kaawitan ka C. Diha lamang Kanimo akong Dios.

Jul 02 2013 Ikaw Diha Lamang Kanimo Lyrics and Chords Intro. Ug unya Iyang ipagawas ang mga diamante ug ang rubies ug ang bulawan nga anaa diha. G Em Am D.

Diha lamang Kanimo akong Dios May kasiguruhan ang kinabuhi ko. May paglaum nga dala. Kining atong paghandum maghatud unta kanato sa kaamguhan nga ang tinuod nga pagtoo ni Kristo kinahanglan mahubad diha sa buhat.

Em O Dios pasayloa ako Am. Magaduol diha Kanimo Bayawon Ka awitan Ka Uban sa akong paghigugma. Tungod lamang Kanimo akong Dios.

May kasiguruhan ang kinabuhi ko.


Pin On Bisayan Worship Songs


Ikaw Diha Lamang Kanimo W Lyrics Karaoke Style For New In Christ Bisaya Christian Song Youtube