Kundili mahitungod kini sa pagkatawo ni Hesus ug sa Iyang amahan nga maoy nagdumala kanato. Kun ato lamang mahisayran kun ato lamang Siyang masinatian wala na.


Tagalog Worship Christian Salamat Panginoon Songs Lyrics 2021 New Relaxing Praise Morning Music Youtube

Bisan adunay panahon.

Kanimo lamang hesus. Ang tibuok kasing-kasing alang lamang Kay Ikaw lamang O Dios ang tinubdan Kanimo ning tanan Walay lain manag-iya Ikaw lang Hesu Sa sinugdan ug sa katapusan Kristo Ang Imong Ngalan gayud mahimaya Tungod kay kining kinabuhi Imong gasa Kay ikaw lamang O Dios ang tinubdan Busa angayan lamang na pagasimbahon ning tanan Ka. Mosimba sa imong ngalan. Nagatoo ako nga si Hesus namatay alang sa akong kasal-anan ug nagasalig ako diha lamang Kaniya aron pagluwas Kanako.

Kini nga pangaliya yanong paagi lamang pagpakita sa Diyos sa imong pagsalig diha Kaniya ug pagpasalamat Kaniya sa pagsangkap kanimo ug kaluwasan. D7- Gm- Gm7- Cm7- D- D7 Gm Gm7 Cm7 D Kung nag-iisa at nalulumbay Dahil sa hirap mong tinataglay Gm Cm7 D Kung kailangan mo ng karamay. Pagkamaayo Mo Hesus Pagkatahum ning Gugma Mo Way makalabaw sa tiunay kalipay ko Dalaygon Ka Hesus Igabayaw ang ngalan Mo.

Dios nga balaag gamhanan. Ang kinabuhi ni Hesus ang iyahang gihimo nga mga milagro ang iyang gipamulong pagkabanhaw ug ang iyang pagsaka sa langit tanan nagpamatuud nga dili lamang siya tawo kundi sobra pa sa usa ka tawo. Chorus Pagkamaayo Mo Hesus Pagkatahum ning gugma Mo Way makalabaw sa tiunayng kalipay ko Dalaygon Ka Hesus Igabayaw ang ngalan Mo Sa tibuok kong kasingkasing Magapasalamaton ko.

Gikan niini nga punto tabangi ako nga magkinabuhi alang kanimo inay alang sa sala tabangi ako nga magkinabuhi sa tibuok kong kinabuhi diha sa pagkamapasalamaton sa kahibulongang kaluwasan nga imong gisangkap. Jul 10 1999 Ug gusto Ko nga imo akong higugmaon sa tibuok mong kalag. Pagkaamaayo mo hesus.

Sacedon Gamhanan Ka Nga Dios. Nov 21 2014 magasimba kanimo lamang. Pagka way sama sa imong gugma nga mibiya sa kahalangdon para maluwas ako.

Maski unsa nga gasa nga Akong gihatag kanimo usa lamang kini nga galamiton sa. Gasimba kanimo lamang ako magadayeg takos kag angayan labaw sa tanang butang dios ug hari ko kanimo lamang ako magaluhod kanimo lamang ako magasunod angayan kang pasidunggan takos kang alagaran dios ug hari ko isangyaw ko imong pagkagamhanan sa tibuok kalibutan imantala ko ang imong grasya imong kaluoy og gugma walay makalabaw sa imong kamaayo. 118 P a g e 118 Author.

PAGKAMAAYO MO HESUS CHORUS. Oh Dios sayud ko nga nakasala ako batok Kanimo ug angayan sa silot. Imong gugma di hitupngan.

Ang tibuok kong kasing kasing Alang lamang Kanimo Walay laing manag iya Ikaw lang Hesu Kristo. Gikan sa kasing-kasing Hangtud didto sa langit Alang NIMO ang tanan Alang NIMO ang tanan Verse. Create and get 5 IQ.

Mosimba sa imong ngalan. Bugtong pagsalig lamang kang Kristo ang makaluwas kanimo gikan sa kasal-anan. 120 P a g e 120 Author.

There is no strumming pattern for this song yet. Tungod kay kining kinabuhi Imong gasa Busa angayan lamang nga Pagasimbahon ka. Kanimo lang ako magasangpit Amahan ko 2x.

Jan 19 2018 alang lamang kanimo walay laing manag-iya ikaw lang hesu kristo tungod kay kining kinabuhi imong gasa busa angayan lamang nga pagasimbahon ka. May 03 2021 Kung kanus-a matapos ang akong kinabuhi dinhi sa kalibutan ug ang akong kalag pagatawgon sa paghukum sa Dios nga Ginoong Hesus alang sa akong debosyon kanimo patawaron mo ako sa matag kasal-anan lamang nga magpadayon ako sa Purgatoryo tungod lang kay gihigugma ko ang usa ka tawo labi pa siya. Juan1030 Ang nakakita kanako nakakita usab sa amahanJuan14a ug Ako ang dalan ang.

Alang lamang Kanimo Walay laing manag-iya Ikaw lang Hesu-Kristo Tungod kay kining kinabuhi Imong gasa Busa angayan lamang nga pagasimbahon Ka. Nagsangpit kanimo kay ikaw ang tubag sa among mga pangamuyo. Aug 07 2019 HESUS Chorus Bridge.

Gamhanan ka EMX BAND MARTIN T. Bridge Gipanag-iya Mo na Ang kinabuhi ko Sa wala pa ako matawo Ang pagkagamhanan ug pagkadako Mo Akong ipasigarbo. I WILL CALL UPON THE LORD I will call upon the Lord who is worthy to be praised.

MANANSALA FOURSQUARE MABUHAY GENSAN CHURCH GAMHANAN KA Intro E5 B C - A VERSE I E5 Kanimo Lang Oh Dios Cm Ako may pagsalig E5 Kanimo lang Cm Ako may katagbawan A Bsus2 Kay ikaw ang akong Ginoo VERSE II E5 Kanimo. Jan 05 2016 Strumming. Kanimo lamang ang pagdayeg sa langit ug yuta Kanimo lamang O Ginoo kami nagatoo.

Niangkon si Hesus Ang akong Amahan ug ako usa ra. Dili siya storya lang nga dili tinuod. Modayeg og mosimba kanimo.

Pagkamaayo Mo Hesus Lyrics Bisaya Christian Song. Mar 28 2021 Sunday Celebration Praise and Worship at JLGF CentreGod BlessLyricsSa gugma ko nimo HesusAko andam moalagadSa gugma ko nimo HesusWakoy angay nga kahadlokan. HESUS IKAW DIOS ning simbahan HESUS IKAW DIOS ning simbahan Tanang tuhod muluhod Tanang dila maga-sugid KANIMO HESUS HESUS HESUS Chorus Get link.

Modayeg og mosimba kanimo. Dili rani siya storya lang maski asa nga usa ka ginoo nga nagbuhat sa kalibutan ug nagalingkod sa dako nga puti nga trono. Kundi ikaw lamang hesus chorus 2.

Gusto Ko nga makit-an nimo ang imong kapalaran diha LAMANG sa Akong Anak nga si Hesus ug sa Iyang dugo. Dec 01 2020 KEY OF D ORIGINAL Intro D A Bm G 2x Verse Bm Sa tunokong korona Mo G Nga gidasok sa Imong ulo D A Nidahili hamili Mong dugo Bm Matag samad labud sa lawas Mo G Kahapdos ug sakit gi-antos Mo D A Kaluwasan ug kaayohan na angkon ko Pre-Chorus G Oh Dios Ikaw lang Bm Hesus Ikaw lang D AC Ang Mo dawat sa among pagsimba G Oh Dios Ikaw lang. Kanimo lang ako magadayeg Kanimo lang igatugbaw ang tingog ko Ang presensya Mo ang kalipay ko Kanimo lang ako magasangpit Amahan ko.


Meditation Worship Kanimo Lang Facebook


Ikaw Lamang Hesus Official Lyrics Video Dayeg Ag Band Youtube